Хід підготовки до опалювального періоду 2020-2021 років
З метою своєчасної та якісної підготовки житлового фонду Керуючої компанії до експлуатації в осінньо-зимовий період 2020-2021 років підприємством були розроблені заходи з підготовки житлового фонду до опалювального сезону.
На виконання погоджених з теплопостачальними організаціями ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» та КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» графіків, працівниками структурних підрозділів ЖЕД 201-210 Керуючої компанії пред’явлено підготовлені будинки для обстеження інспекторам теплопостачальних організацій ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» та КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». Після чого на всі будинки були виписані акти обстеження з зауваженнями.
Працівниками ЖЕД 201-210 усунено виявлені зауваження та після повторного обстеження представниками теплопостачальних організацій, отримано акти готовності до опалювального сезону 2020-2021 років 100% на всі будинки.
На обслуговуванні Керуючої компанії знаходиться дахова котельня на вул. Поліській, 28-Б, а також орендується котельня на вул. Світлій, 3, які обладнані газовими котлами, в якості палива яких використовується природний газ для виробництва теплової енергії та надання послуг з опалення і гарячого водопостачання мешканцям зазначених будинків.
В літній період котельні відключаються, з метою виконання ремонтно-профілактичних робіт, а також економії природного газу.
З початком опалювального сезону 2020-2021 років котельні будуть включені вчасно згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації «Про початок опалювального сезону 2020-2021 років у м. Києві».
Внутрішньобудинкові інженерні мережі житлових будинків Керуючої компанії на теперішній час перебувають в робочому стані та функціонують за своїм призначенням, інженерні вводи водопостачання, водовідведення та теплопостачання загерметизовані.
В КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» на постійному контролі знаходиться технічний стан внутрішньобудинкових інженерних мереж. Цілодобово працює аварійна служба (ЦАВС та ОДС) при підприємстві, яка складається з 4 бригад в кількості 32 чоловік (по 8 чоловік у кожній бригаді), із них: 20 слюсарів-сантехніків, 8 електриків та 4 зварювальники. В разі виникнення аварійних ситуацій в житлових будинках, своєчасно вживаються відповідні заходи щодо їх ліквідації.
Визначення послуги з вивезення побутових відходів
Згідно з рішенням VI сесії VIII скликання Київської міської ради від 17.04.2018 № 479/4543 «Про визначення послуги з вивезення побутових відходів окремою комунальною послугою, право на здійснення якої виборюється на конкурсних засадах» з 01.07.2018 року єдиним підприємством з виконання даної послуги є КП «Київкомунсервіс».
\
Причини заварювання сміттєпроводів
На виконання п.7.2 протоколу № 13 від 17.03.2020 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Також, відповідно до обмежувальних заходів для населення у зв’язку з ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації, затверджених розпорядженням Керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.03.2020 № 2 «Про заходи з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації регіонального рівня, яка відноситься до категорії «Медико-біологічні НС» код 20713 «Надзвичайна ситуація, пов’язана з епідемічним спалахом небезпечних інфекційних хвороб» на об’єктах житлового фонду та комунального обслуговування населення заборонено користування сміттєпроводами у житлових будинках через закриття клапанів завантажувальних пристроїв сміттєпроводів житлових будинків шляхом заварювання.
Дератизація та дизінсекція
Роботи з дератизації та дезінсекції в житлових будинках комунальної форми власності Дарницького району м.Києва проводяться відповідно договору між Керуючою компанією та ТОВ «НАНО ФРЕШ».
Зазначена угода укладена на площу, що підлягає обробці, а саме: площі підвальних приміщень та сміттезбірників. Періодичність надання послуг з дератизації та дезінсекції проводиться щомісячно.