ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ

 Адреса 02175, Харківське шосе, 148-а

кабінет  № 4

Номер телефону для звернення споживачів
(044) 563-02-03
Електронна скринька для прийому електронних повідомлень від споживачів
kk_delo@kkdarn.kiev.ua
Розклад роботи Понеділок-четвер: 9-00  18-00

П’ятниця:  9-00  16-45

Обідня перерва:  13-00 -13-45

 

 

Ви можете:

  • звернутись з письмовою заявою до Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва за адресою:м. Київ, Харківське шосе, 148-а кімната № 4.
  • надіслати лист поштою за адресою: 02175, м. Київ, Харківське шосе 148-а
  • надіслати електронне звернення на е-адресу: kk_delo@kkdarn.kiev.ua
  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним).
  • Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
  • Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
  • Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
  • Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику.

Нормативна база

ЗАКОН УКРАЇНИ:  Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції.

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Керуюча компанія скасовує до особливого розпорядження проведення особистих прийомів громадян.

З будь-яких питань можна звернутися за телефоном:

563-38-38 – приймальня

563-02-03відділ діловодства та зв’язків з громадськістю

або надіслати своє повідомлення на електронну адресу підприємства:

Кореспонденцію можна залишити у поштовій скриньці  за адресою:

м. Київ, Харківське шосе, 148-а