ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ
Адреса | 02175, Харківське шосе, 148-а
кабінет № 4 |
Номер телефону для звернення споживачів |
(044) 563-02-03 |
Електронна скринька для прийому електронних повідомлень від споживачів |
kk_delo@kkdarn.kiev.ua |
Розклад роботи | Понеділок-четвер: 9-00 18-00
П’ятниця: 9-00 16-45 Обідня перерва: 13-00 -13-45 |
Ви можете:
- звернутись з письмовою заявою до Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва за адресою:м. Київ, Харківське шосе, 148-а кімната № 4.
- надіслати лист поштою за адресою: 02175, м. Київ, Харківське шосе 148-а
- надіслати електронне звернення на е-адресу: kk_delo@kkdarn.kiev.ua
- У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним).
- Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
- Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
- Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
- Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
- Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику.
Нормативна база
Керуюча компанія скасовує до особливого розпорядження проведення особистих прийомів громадян.
З будь-яких питань можна звернутися за телефоном:
563-38-38 – приймальня
563-02-03 – відділ діловодства та зв’язків з громадськістю
або надіслати своє повідомлення на електронну адресу підприємства:
Кореспонденцію можна залишити у поштовій скриньці за адресою:
м. Київ, Харківське шосе, 148-а