ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ

 Адреса 02175, Харківське шосе, 148-а

кабінет  № 4

Номер телефону для звернення споживачів
(044) 563-02-03
Електронна скринька для прийому електронних повідомлень від споживачів
kkdarn_delo@kyivcity.gov.ua
Розклад роботи Понеділок-четвер: 9-00  18-00

П’ятниця:  9-00  16-45

Обідня перерва:  13-00 -13-45

 

 

Ви можете:

  • звернутись з письмовою заявою до Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва за адресою:м. Київ, Харківське шосе, 148-а кімната № 4.
  • надіслати лист поштою за адресою: 02175, м. Київ, Харківське шосе 148-а
  • надіслати електронне звернення на е-адресу: kkdarn_delo@kyivcity.gov.ua
  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним).
  • Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
  • Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
  • Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
  • Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику.

Нормативна база

ЗАКОН УКРАЇНИ:  Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції.

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

З будь-яких питань можна звернутися за телефоном:

563-38-38 – приймальня

563-02-03відділ діловодства та зв’язків з громадськістю

або надіслати своє повідомлення на електронну адресу підприємства:

Кореспонденцію можна залишити у поштовій скриньці  за адресою:

м. Київ, Харківське шосе, 148-а